Jūsų įmonė yra išskirtinė. Tokie patys turi būti Jūsų verslo renginiai ir konferencijos, produktų pristatymai, darbuotojų ir klientų susitikimai.

Kiekvieną renginį organizuojame nuo A iki Z: parengiame programą bei renginio temą ir ją išpildome, surandame ir užsakome vietą, pasiūlome veiklas ir pritaikome jas prie numatytų pasiekti renginio tikslų, suderiname meniu su tiekėjais, pasirūpiname technine įranga ir logistika, užsakome vedėjus ir atlikėjus, koordinuojame renginį nuo pradžios iki pabaigos.
Verslo renginiai ir konferencijos

Proginiai renginiai

Įmonės jubiliejus yra dažniausiai minimas kartu su visu savo kolektyvu – tai graži padėka darbuotojams, prisidėjusiems prie įmonės sėkmės. Tačiau ir kitos svarbios progos gali būti pažymimos didesniu ar mažesniu renginiu: darbuotojų apdovanojimai, naujų padalinių atidarymai, verslo plėtra, įmonių susijungimai ir t.t.
Verslo renginiai ir konferencijos

Rinkodaros renginiai

Partnerystė su klientais ir jų lojalumas yra itin svarbūs, siekiant verslo augimo. Renginiai, skirti tiksliniams klientams – naujų produktų ar paslaugų pristatymai, informacinės ir ryšių stiprinimui skirtos konferencijos, kokybiškas laikas kartu su svarbiausiais klientais – svarbi gyvos komunikacijos užtikrinimo forma.
Verslo renginiai ir konferencijos

Pramoginiai renginiai

Įmonių pramoginiai renginiai yra puiki forma atšvęsti savo komandos pasiekimus ir priminti darbuotojams, kaip jūs juos vertinate. Visi įsimintini renginiai prasideda nuo intriguojančios istorijos ir įtraukiančio scenarijaus, atsižvelgiant į tai dekoruojame renginio erdvę, suderiname maisto ir gėrimų meniu bei pasirūpiname kokybiškomis pramogomis. Renginys tampa puikiu, kai įvertinamos visos detalės, sudarančios visumą.
Verslo renginiai ir konferencijos

Konferencijos ir susitikimai

Norėdami nuosekliai kurti ir įgyvendinti drąsią įmonės strategiją, turite pasidalinti savo vizija su įmonėje dirbančiais kolegomis ir sulaukti jų palaikymo. Štai kodėl vis daugiau kompanijų daug dėmesio skiria visos įmonės komandos susitikimams, kuriuose pristatomi rezultatai, numatomi tikslai, dalinamasi informacija. Po tokių renginių žmonės turi išeiti aiškiai jausdami, kad dirba pačioje geriausioje kompanijoje. Todėl itin svarbu didelį dėmesį skirti renginio idėjai, turiniui ir išpildymui.